niedziela, 11 maja 2014

Welcome Nebraska

Elewatorzy skończyli przed czasem.
We czwartek spakowali swoje zabawki, ogarnęli plac boju i pozostawili nas sam na sam z naszym Cyprysem w New_Design.
Nie długo musiałam oswajać się z nowym kolorem naszej chatki.
Po dwóch dniach nie pamiętam nawet jak wyglądała wcześniej.
Nawet balustrady, pomniejszone aktualnie o sztuk jedną, które początkowo wydawały się być jakby z innej bajki, nagle zaczęły mi tu pasować.
I podbitka jakby się wpasowała kolorystycznie. Już nie wygląda tak jasno jak na początku. 
No, jak dla mnie wszystko na swoim miejscu, choć to zapewne rzecz gustu ;)
Zbędnie nie przedłużając, zapraszam w podróż po Nebrasce ...

 
 
 
 

Wydaje mi się, że pierwsze zdjęcie najbardziej oddaje kolor elewacji.

Tynk: Ceresit silikonowo-silikatowy, kolor Nebraska 1 - jako bazowy i 3 na lamówki okien i drzwi, struktura 1,5
Parapety i przyszły cokół: Płytki grafitowo-szare linia "Stara Cegła" od Elkamino

1 komentarz:

  1. Witam, bardzo podoba mi się elewacja. Piszę Pani że w przyszłości będzie cokół z cegły. Dokładnie o takiej myślę ale nigdzie nie widziałam takiej na domku. Bardzo proszę o przesłanie aktualnych zdjęć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń