wtorek, 6 listopada 2012

Reorganizacja logistyczna

W poniedziałek miała być ekipa budowlana.
Padało.
Nie przyjechali.

Górole przywieźli za to więźbe.
Jechały do nas chłopy ze 7 godzin, z czego 3 godziny wisieliśmy na telefonie, co by nie pobłądzili (nadmienię, że mieli do pokonania trasę, która normalnie zajmuje 1,5h).
A że przyjechali jakąś popierdułką, a nie porządnym samochodem, to się zapadli w ziemię nim dotarli na planowane miejsce składowiska.
Bo przecież cały dzień padało.
Nie pomogły niby grube przedwojenne płyty chodnikowe, które grunt wsysnął w mgnieniu oka.
Tak Pan Kierowca oznajmił, że on dalej nie wjedzie i że zrzuca.
I zrzucił.
Ponad 10 kubików drewna runęło tuż przed drzwiami wejściowymi do starego domu.
Panowie wzięli flotę i pojechali zostawiając po sobie stertę lekko rozwalonych dech i dwie wielkie koleiny.
To już kolejne.

Dziś, wtorek,  trwała akcja odgruzowywania z drewna wejścia do domu.
Po 6 godzinnej akcji efekty są następujące:
1. jedna gigantyczna kupa pięknie poskładanego drewna,
2. wielki krwiak na moim udzie,
3. obolałe plecy trójki robotników (Teściu, Mąż end mła),
4. cała masa kory wszędzie dookoła, bo przecież człowiek jak zamawia deski na dach to zawsze dostanie coś trochę zrobionego po łebkach i musi skórować na bieżąco.
5. wszystko jest zielone od farby, 



Tak oto mamy bardzo dużo ziemi i dechy na dach.
Brakuje środka.

Jutro znowu ma padać.
Chyba w tym roku nie zaczniemy. 

4 komentarze:

  1. Czasami takie rzeczy się zdarzają i ja również miałem małe zawirowania jeśli chodzi o cały mój dach. Całkiem niedawno również zdecydowałem się na położenie paneli fotowoltaicznych. Zanim to nastąpiło to poznałem zasadnicze różnice pomiędzy kolektorami słonecznymi i panelami. Fajnie to zostało opisane w https://poprostuenergia.pl/kolektory-sloneczne-czy-panele-fotowoltaiczne-roznice/.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie gdy mówimy o elektryczności to jest niezwykle ważne to aby również wiedzieć jaki elektryk będzie tym najlepszym. Jak dla mnie świetnie się współpracuje z http://elektryka.wroclaw.pl/ i jestem zdania, że takie kwestie na pewno dobrze jest znać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie posiadanie właściwej ekipy jest czymś ważnym i ja również całkiem niedawno miałam okazję montować instalację alarmową. Dziś już wiem, że firma https://elektryk-wroclaw.pl/instalacje-alarmowe/ na pewno w takich pracach się specjalizuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie wszelkie prace elektryczne moim zdaniem są dość niebezpieczne i właśnie dlatego ja również wolę je zlecić fachowcom. Jak coś to zawsze warto jest skorzystać z usług elektryka http://anluks.pl/ który na takich pracach się zna.

    OdpowiedzUsuń