czwartek, 31 lipca 2014

Jak w domu :)


Kilka dni temu dotarły do mnie nici :) I zdobyłam przy tym nowe doświadczenie. W końcu wiem ile to 5000m nici i na ile to wystarczy. No cóż zamówiona ilość posłuży mi pewnie przez dłuuugie lata ;)

A skoro miałam już nici w rękach  to i dorwałam nasze zasłony i obrobiłam w sumie 3 okna.

Tak oto moja maszyna nówka sztuka została wyśmigana ;P

Do tej pory czasu nie było na jej uruchomienie. Czasu, ani nawet zbytnio siły woli.
Zasłony mnie zmobilizowały.
A wszystko to wina (lub zasługa jak kto woli) Ikei, która cudne materiały ma na stanie, a zasłony gotowe długości 3m.
Trzeba było skrócić.
Tak i zostały mi cztery szmatki bawełniane  45x145 cm w neutralnym kolorze śmietanki. Chyba pójdą na poszewki do sypialni. Oczywiście jak tylko się sypialni doczekamy.
Wnętrze zyskało odczucia domowego. Już bardziej się nie da.
Jest gdzie gotować, robić siku, spać i czym się odizolować od otoczenia :) 

Zostały do obszycia zasłonki do kuchni. Tu sprawa nie jest już taka prosta, bo do kuchni posiadam 4 metry materiału i tyle. Radź se sama kobieto.
Ale zaparłam się, muszę jedynie opanować kilka trików szwalniczych...
Bo ja to pierwszy raz coś na pokaz ludzkich oczu szyłam. To i jest troszku koślawo, miejscami ucieka, ale tym sposobem, mam prawdziwe hand_made w oknach.


Mąż w międzyczasie wyklął na czym świat stoi parę niby_mocnych i wytrzymałych śrub, które pękły w trakcie wiercenia. Ale i to nie przeszkodziło w powieszeniu wielkiego lustra w holu.
By Ikea naturlish.
Zdjęć podglądowych brak z powodu istnego bajzlu. Nie wiem, sam się robi. Tym klamotom nogi rosną jak na nie nie patrzę.
Ale od producenta, proszzz. Oczywiście białe


A że wiertarka była na rozruchu, łazienka też doczekała się ostatniego szlifu czyli  instalacji oświetlenia i lusterka podręcznego.
Lampy niestety z perspektywy ściany i sufitu okazały się jednak zbyt duże. Mam odczucie przytłoczenia ich gabarytami. Ale na tą chwile i tak nic z tym nie zrobimy, nie znalazłam modeli mniejszych, które by mi pasowały.
Reflektory więc powiszą jakiś czas, a jak producenci oświetleń wprowadzą na rynek coś odpowiedniejszego to się wymieni.
lustereczko FRÄCK _ by _ Ikea 


My tymczasem powracamy do obróbki poddasza.  
Teraz czas na okna dachowe. Już się boję co z tego wyjdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz