sobota, 12 stycznia 2013

Wyposażenie kuchni - zlewozmywak

Myli się ten - patrz ja- który wierzy, że fizyczny przestój budowlany oznacza oderwanie do codzienności.
Po dzisiejszej wizycie instalatora zrozumiałam, jak niewiele mam czasu, żeby ostatecznie ustawić kuchnie i łazienki.
I o ile z łazienkami większego problemu nie ma, to już urządzenie kuchni jest nie lada wyzwaniem.
A kluczowym zagadnieniem jest lokalizacja lodówki, zlewu i zmywarki.
Z płytą wyboru zasadniczo nie mam, więc i myśli złe odsuwam w czasie.

Tymczasem dzień dzisiejszy spędziłam na chaotycznym przeglądaniu zlewozmywaków z osprzętem.
I generalnie ciągi mam na zlew granitowy, chyba w kolorze popiel choć nie wykluczam mocha.
Ma być:
- 1,5 komorowy (bo na więcej miejsca nie mam a i po co więcej skoro w planach zmywarka),
- z półką ociekową (a co!),
- obowiązkowo w oko wpadł mi wmontowany dozownik (to i być musi - gadżeciarstwo?),
- automat do odpływu (drażnią mnie walające się wszędzie "korki"),
- no i bateria, tak bateria stojąca, prosta w linii z wyciąganą wylewką w kolorze chrom.
Czy to wiele?!

Ot poniżej żebym pamiętała co mi się podoba







A tu taki mercedesik narożny, którego nie wiem gdzie znalazłam, ale pamiętam że kosztował dość nie mało.


I w temacie baterii



Bądź tu człowieku mądry i miej więcej przestrzeni życiowej.

3 komentarze:

  1. ciezka sprawa ;) ja nie mam zmywarki, wiec szukalam takiego zlewu, ktory by mial maksymalnie duza komore, bo jak korzystalam u swoich rodzicow, czy tesciow, to zawsze mialam problem z wygodnym myciem duzych garow ;) zaden wypas, jak dobrze pamietam Franke Miss... takie jak pokazujesz zawsze mi sie podobaly, ale ostatecznie zredukowalismy koszty ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście Franke jest dla nas za duży, więc kłopot finansowy dla mamy z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o zlewozmywak to nie ma co się obawiać granitowych, nie ma problemu z utrzymaniem go w czystości. Z dostępnych zobaczcie sobie na zlewy granitowe podwieszane. Moim zdaniem w nowoczesnym mieszkaniu to jest strzał w dziesiątkę. Na pewno się sprawdzą i będą funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń